Värsta festen


Sarah heter donnan som bjöd in 300 pers till sin maskeradfest.
Hur många kom? 2000.
Vad gjorde de?  Festade hårt genom att b.la. slå sönder fönster och dra upp heltäckningmattor.

Värdinnan blev något skräckslagen och låste in sig i ett rum. Fast det kan ju inte en värdinna göra, tänkte hennes kära mor och drog ut henne för att skåda deras föredetta hus.

Vilken superfest, fan där skulle jag varit, värsta djungeln!, tänker ni kanske. Men jag skulle vilja säga så här till de festande djuren: Snälla barn, gå hem och lek med pokémon eller knulla, eller gör vad fan det ni än nu brukar göra! Snälla, förstör inte den fina flickans föräldrars heltäckningsmatta! Så synd. Fatta hur dyrt det är med nya heltäckningsmattor!

Nu ångrar nog föräldrarna att de valde heltäckningsmatta istället för vanligt hederligt furugolv. Ochkanske att de lät den kära dottern ha festen. Vad vet jag?

Värdinnan:

image168




Kommentarer
Postat av: ssss

pokemon e faktiskt grymt

2008-03-18 @ 23:05:07
URL: http://sedate.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0