Påsklov


Supernajs. Den här veckan har varit hemsk. Och den har gjort mig förskyld, men det spelar inte så stor roll, för nu är det looooov! Nu är jag klar med mitt patetiska CV och ska spamma ut det imorgon. Jag ska även skriva en grund för mina personliga brev då. Simon och jag ska söka en massa jobb utomlands, bland annat på Island och Grekland. Jag hoppas verkligen vi får ett sånt jobb! Spännande.

På påsklovet måste jag bestämma mig om vad jag vill.
Ska jag söka in till Logoped fast jag inte har så stor chans att komma in?
Ska jag bli civliingenjör, fast jag egentligen inte är tillräckligt smart?
Ska jag bli sjuksköterska och med det offra alla chanser till en hög lön?
Eller ska jag skita i utbildning och försöka jobba och plugga upp några betyg så jag kan komma in på sjukhusfysiker -utbildningen?
En oviss framtid för mig alltså. Skrämmande? Absolut.

Nu blir det övningskörning. Jag har ju uppkörning snart! Hjälp.

Ha en najs fredda!

Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0