Öka trafiken till din blogg?

Kopierat:

Öka trafiken till din blogg....

Många av er där ute har ifrågasatt hur jag får mycket trafik till min blogg... Jag tänkte avslöja några av mina knep!

1.) Kassta så mycket skit du bara kan på Kenza, Stina Lee och barbabella beakta skriv från hjärtat!
2.)
Använd "nyckelord" funktionen jag brukar alltid pumpa in flera ord som inte har med bloggen att göra tillexempel: sex, porr, blondinbella, kenza osv... (ord som folk skriver på google)

Resterande tipps kommer jag avlsöja vid ett senare tilfälle! Puss på er!

OBS: Detta är från Erik Zeyah's blogg. Han mobbar allt och alla, speciellt alla modebloggorskor. Det är lite grovt, och plumt, men ibland kan jag inte hjälpa att skratta. Han är en riktig statistikräv för den delen, bara på några dagar gick hans antal besökare upp i över tusen. Det är lite sjukt.

Jag tänker inte kasta en massa skit, för det orkar jag inte, men jag tänker pröva nummer 2 på listan för att se om det verkligen funkar. Det är sjukt i så fall! Jag hoppas att det inte funkar, men det ska bli kul att se. Så ni får ursäkta alla obscena nyckelord jag har till mina inlägg idag.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Back to Lay

Men är det verkligen någon mening med att få trafik bara för trafikens skull? Jag menar om folk söker på sex och kommer till en blogg som inte innehåller sex lär de lämna den väldigt fort - vad är det för mening med sådana besökare?

2008-03-04 @ 09:15:18
URL: http://backtolay.blogspot.com/

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0