God morgon bloggen


Idag fortsätter jag vara sjuk. Jag har sovmorgon, men kan inte sova. Onödigt. Så nu sitter jag här i kalsonger och skinntofflor och skriver.

Jag är ganska nöjd. Min blogg har blivit okänd igen (mer okänd) och det är jätteskönt. Minskar pressen en hel del. Från att haft runt 800 besökare ner till 100. Komiskt.

Jag har funderat på att skaffa något slags tema på min blogg, så att jag har något vettigt (eller mindre vettigt) att skriva om. De flesta har ju mode, shopping och skvaller, men jag känner att det kinda sucks, så nä. Och sex kan jag inte skriva om... för hur mycket vet jag om det egentligen? Fan! Där försvann ju direkt alla populära teman!

Jaja... Tema, tema.

Ps. Jag kommer alltså inte lägga ned den här bloggen än, men jag tänker absolut inte försöka få en massa unika besökare, för det är bara jobbigt.

God morgon!

image165

Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0