Ge mig Körkort nu!


Nu!!! Jag vill, vill, vill!

Jag skulle haft uppkörning veckan som kommer, men det hände något konstigt med min bokning, så nu får jag vänta till slutet av mars. Jättekul - not.

Jag kan fan köra nu, därför känns det så onödigt att bara gå och vänta. Varför jag vill ha körkortet just nu? Varför behöver jag det just nu?
Ett. Så jag kan skryta om det.
Två. Så jag skjutsa mina vänner.
Tre. Så jag slipper mer övningskörning och dyra lektioner.

Att köra på trafikskola är så dyrt! En dubbellektion på 70 minuter kostar 700 spänn! Det är ett rån. Jag har sån jäkla tur att min farmor finansierar det hela!




image10

Kommentarer
Postat av: Camilla

mahaha! gud vad glad jag är att jag har körkort, aldrig att jag vill göra om allt det där igen! .. har dessutom klarat hela prövotiden nu ;)

2008-03-02 @ 18:23:02
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Emilia

Ja det är en stor frihet att ha körkort.
Lycka till med uppkörningen i slutet av mars =)

2008-03-02 @ 18:28:11
URL: http://emiliaw.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0