Det snöar


Helt sjukt. Är det inte vår? Jag som skulle gå ut, nu vill jag knappast det. Jävla Sverige.

Ja, just det! Jag har lov. Mohaha. Så nu ska jag njuta. Men, men... Jag har en hel del viktiga saker att ta tag i. Och då menar jag inte att förnya min garderob (skulle behövas), utan jag har ett ton skolarbete som ska göras under lovet, jag måste söka fler jobb och bestämma mig för vilken utbildning jag ska gå. Kul. I think not.

Nu får jag väl gå upp och leta efter något att äta.
Loka - out

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Jaaa frågan är VARFÖR ska det snöa? haha.. inte välkommet med snö nu ;) usch.. Jag vill ha vååååår!

Ha en bra dag, trots att det snöar :( haha!
KRAM

2008-03-17 @ 10:33:05
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: tjockisar är så gosiga :D de ska vara lite mulliga :p

2008-03-17 @ 10:48:03
URL: http://musicofc.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0