Björn Gustafsson


Jag måste bara säga en sak. Han var inte speciellt rolig igår. Sorry, jag tycker faktiskt inte det. Att spela full är tydligen inte hans grej...

Det var en liten besvikelse, men jag tycker fortfarande han är sjukt skön. Jag tycker faktiskt att hela melodifestivalen sög igår. Det var ett större skämt än vanligt. Jag började nästan må illa. Är det en omöjlighet för dessa svenska låtskrivare att skriva bra låtar? Det verkar som det...

Gissa hur min dag ser ut? Jo, plugg och åter plugg. Söndagar är ju för roliga...

Ha en trevlig dag alla gullepluttar!


Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Ja, att spela full är inte hans starka sida..

2008-03-02 @ 10:52:20
URL: http://prinsessansplace.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Men hans snygghet räddade såklart upp sitiuationen ;D Det är något allvarligt fel på mello.. :P

2008-03-02 @ 11:01:55
URL: http://cazzis.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0