Angående mitt lilla test


Mitt test fungerade ju ganska bra. Så bra att jag tänker fortsätta ett tag till med det och se om det fortsätter som de gjort. Jag är lite chockad och besvärad över att bara för man skriver "sex", så får man 100 fler besökare... sjuk värld vi lever i. Men, men.... Intressant är det i alla fall! Resultatet:

Om ni inte ser vad det står, så kan jag förtälja att jag kom upp i 388 unika besökare. Mitt rekord låg på 172.


Och så kom jag med på den ärofyllda "Mest Aktiva- listan". Det var första gången. Jag blev väldigt överraskad när jag såg min blogg där, för där finns ju bara bra bloggar och modebloggarna. Min blogg är mer som min framtida lägenhet kommer vara, alltså i desperat behov av lite Room Service!



(Testet fortsätter, ursäkta för tex nyckelordet "handboll" etc.)

Kommentarer
Postat av: Iva

hha, sjukt kul!

2008-03-02 @ 10:01:29
URL: http://bournetobe.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0