Skitdag änsålänge. (Smittad av uttråkning)

Här sitter jag med två uråldriga böcker; en antologi och en litteraturhistoria. Och jag vill bränna upp dem. De är fula och ger mig huvudvärk. Och datorn. Och word. Fan vad jag hatar word. Jag bryr mig inte om realismen, inte romantiken, eller vad fan Dickens har skrivit och varför det är så jävla viktigt för mig!

Jag rasar mot min verklighet idag. Jävla skitdag! Jävla bajs. Och klockan är inte ens ett än! Nu måste jag sitta ner, framför datorn, och skriva en massa skit som jag inte bryr mig om. Jag älskar det. Frihet noll. Kreativitet noll.

Jag har stora problem. Verkligen. Jag är smittad av uttråkning
Uscha mig. Ha en bra jävla fucking torsdag!


Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0