Min tårtspade - ska förlora sin oskuld?

Imorgon ska jag förhoppningsvis äta tårta uppskuren med min egendesignade Heroes-tårtspade. Men det är imorgon det. Nu sitter jag mest o funderar på vad som hänt med Heroes. Varför, varför?
Varför ska gubbarna i Hollywood strejka? Pengar.... för i helvete! Låt mig se Heroes! Jag är väl inte så jätteinsatt i det tjafset, men jag vet att de skippade att göra typ 12 avsnitt till säsong två! Så nu börjar säsong tre.... dålig stil.... och nu och nu..... den lär väl inte komma igång på ett tag....

Lost, då? Vart har det tagit vägen? (Jag var ganska lost i Lost, men jag började tycka att det var lååångsamt; så nu vet jag inte vart jag står) Åh, problem, vilka problem.....
 

Kommentarer
Postat av: Jag

Jävla tårtspade, jag hatar dig!

2008-01-12 @ 18:50:45

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0