Utbrändhet närmar sig

Jag lever ett allt för ansträngt liv, tyvärr. Min dag består mest av saker som jag inte vill göra, men ack så väl måste. Varför ska det vara så? Självklart har jag försökt se saken ur ett lite mer positivare perspektiv, men det funkar inte. Och besvikelse. Besvikelsen är alltid så stor. Allt detta skapar ju såklart en massa otrevliga känslor som min vän ångest tex.

Men i övrigt är allt la bra. Stora drömmar och en grå, hård vardag. That's my life.

Nu ska jag sätta mig framför min fysikbok och sova. Ha ett bra liv! See ya.

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej ;) men tack för kommentaren ändå ;) Ha en bra dag

2008-02-13 @ 08:04:31
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Liselotte

S: Ja troligtvis! Det finns trailers och propaganda för ts3 i kommande expansionet Fritid, men deras producers har även gjort utlåtande om att det är på gång. :D

2008-02-13 @ 14:17:30

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0