Söndag av måsten

Idag måste jag plugga. Plugga, plugga, plugga. Jag har prov i psykologi imorgon, så det blir lite plugg i det. Jag har också en engelskredovisning imorgon, så det blir till att öva...

Men jag sparade det värsta till sist.... Jag måste plugga fysik. Två kapitel av huvudvärk. Åh nej... Provet äger rum på torsdag. Det ser jag inte framemot.

Förresten, på tal om huvudvärk.... melodifestivalen gick av stapeln igår. Förlåt, men vilket skit!

Ha en bättre söndag än jag!                                                       

                                                                                              Min dag:

image7

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh fysik är inte kul o plugga, hoppas proven går bra :)

2008-02-10 @ 12:41:48
URL: http://evalouise.blogg.se
Postat av: jessi

usch det såg jobbigt ut :/

2008-02-12 @ 20:57:16
URL: http://jessi91.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0