Snälla, inga mardrömmar med Carola i huvudrollen!

Jag är trött. Och när jag är trött blir jag någon man inte skulle vilja vara med. Inte jag själv ens. Det är bäst att jag går och lägger mig lite tidigare ikväll. Jag måste ju ändå upp imorgon ganska tidigt för att hämta mina glömda projektpapper i skolan. Hoppas att jag kommer in där, nu när det är lov och allt! Annars... åh... jag vågar inte tänka på vad som händer annars. Jag behöver verkligen de där dokumenten.

Sen blir det stan. Shopping. Nej, jag tänker inte lägga ut bilder på det jag inhandlar. Detta är ingen mode och shoppingblogg och kommer aldrig att bli det heller. Sådana finns det redan så många av, så jag behöver faktiskt inte bidra!

Förresten, så ångrar jag mig igen över det där jag skrev om Carola. Jag tänker stå på mig och stå för att jag förolämpade henne. Jag känner inte henne, men tycker inte om henne. Och det ger faktiskt mig rätten att förolämpa henne så mycket som jag bara kan! Så det så!

God natt och ha det bra.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: denise

ja, dem sjunger verkligen otroligt falsk. men man får sig ett väldigt gott skratt varje söndag iallafall :)

ha det bra!

2008-02-17 @ 22:18:55
URL: http://unbeso.blogg.se
Postat av: Chess

Om du någonsin slutar förolämpa Carola ska jag personligen se till att döda dig! (Det där sa nog precis vad jag tycker om henne)

2008-02-18 @ 13:04:40

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0