Och nu ska jag skala potatis

Det var en härlig morgon, men härligheten fick ett abrupt slut. Jag missade bussen. Det är inte likt mig, anyway, då tog jag cykeln istället. Man kan tänka sig att det bara skulle vara skönt med en liten cykeltur, men ack nej. För det första är det över en mil till skolan och för det andra var det iskallt. Men jag cyklade på där, stressad som få, och hann till skolan innan lektionen hade börjat. Yeeees, tänkte jag och pustade ut. Men väl i skolan, så kom aldrig läraren. (Jag har bara en enda lektion på fredagar, bör kanske tilläggas) Hon hade helt enkelt glömt bort att hon hade lektion med oss. Kul. Och jag som hade stresscyklat och nästan ramlat. Fy fan.

Dagen fortsatte med lunch. Skolan har inte råd med spagetti, så det blev makaroner och köttfärsås. Efter den smakupplevelsen, var det körskola för hela slanten. Det skulle avgöras om jag var tillräckligt bra för uppkörning det datumet som är bokat. Men, nej, nej. Det är jag inte. Men det visste jag. Vi sköt fram provet lite, inget mer med det. Fast jag tycker körning ändå gick ganska bra! 

Efter det stack jag och hämtade mitt rättade fysikprov från igår. Praise the Lord! Usch vad bra det gick! MVG. Jag är glad för jag är nöjd. Och nu är det sportlov! Resten av dagen spenderas med födelsedagsmiddag och tv-spelskväll med några ur min nördiga, nördiga NV-klass. 

Jag hörde att det var en ny skottlossning på en skola i USA. Usch vad hemskt. Jag undrar verkligen varför det är så vanligt i just USA? 

Nej, nu hinnar jag inte fundera på sådant. Det finns en middag att förbereda!

Ha det extremt superbra, så hörs vi!  
                                                                                  Vill ha körkort - nu!

image10

Kommentarer
Postat av: hannah

ha en bra dag du med :)

2008-02-15 @ 16:19:04
URL: http://haaniy.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0