Morgonreklam

Storm. Det var storm ute. Och jag mitt i den, kämpande framåt. Det var otroligt, otroligt plågsamt, men nu är jag hög. Vad skulle jag göra utan den här kicken? Troligtvis skulle jag befinna mig i sängen just nu.

Nu blir det frukost och lite dusch.
Till frukost: Müsli och tranbärsjuice. Jag fullkomligt älskar Jokk Tranbär (Reklamvarning). Finns det något bättre till frukosten? Nej, jag tror faktiskt inte det! Älska, älska, älska. Jokk Tranbär är förresten en till sak som jag är beroende av.
God morgon!

Jokk Tranbär:
image40

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha :D Tack:P btw jokk e skitgott :O

2008-02-22 @ 16:04:59
URL: http://epaonnistunut.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0