Löpning så här på morgonkvisten

Att jogga tidigt på morgonen innan frukost har blivit min grej. Jag försökte även idag, men det tog emot riktig ordentligt. Så jag sket i min långa runda och sprang en kortare på ca 3 km. Det blir säkert någon promenad också idag, för jag behöver träna mycket nu när jag haft ett svullolov.

Igår så räknade jag ihop mina projekttimmar när jag har tränat (träning var en del av mitt projektarbete) och jag fick ihop 104 timmar! Projektarbetet ska vara ca 100 timmar. Jag har kvar hela teoridelen, och det kommer ta ett visst antal timmar det också. Så ont om timmar har jag ju inte. Lite press försvann där. Skönt.

Nu: Njuta av frukost och dusch
God morgon!

Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0