Jag vill ha Blondinbellas bloggpengar!

Ont, det gör ont men det går... Smärtan börjar nu gå över i ett bubblande joggningsrus. Skönt. Mer endorfiner åt folket!  Löpningen gick  väldigt bra, förutom de bitarna då jag nästan höll på att svimma. Det blir stretchning nu, sedan frukost och en dusch. Härliga lediga morgon!

När jag var sådär halvvägs genom min runda så började jag fundera lite på min blogglayout. Jag ska göra den här bloggen snyggare, men det kommer ta ett tag för jag måste lära mig hur man gör först... Och det är som sagt tidskrävande, och jag har inte så mycket tid. Då helt plötsligt kom jag att tänka på Blondinbella, hon får ju en massa pengar för att hålla på med sin blogg. Fatta vilket bra jobb! Fatta att få pengar för att skriva lite på Internet. Najs.

Förresten, jag måste sluta nämna Blondinbella i min blogg. Det är skrämmande. Jag tror nästan att jag börjar bli besatt?! Ej bra. Varför såg jag på nyhetsmorgon när hon var med? Varför?!

Usch, det luktar svett...
Hörs later alligator
 

Kommentarer
Postat av: Miccis

HALLÅ =)
Himla nice med Loooov! =)
haha, 7km! jag är grymt imopnerad,vilken själv dissiplin grabben! =)haha jag brukar vara nöjd om jag kommer nått varv runt travbanan typ totalt 4km och då är jag DÖDENS! haha

HA ett fortsatt bra lov =)
MVH/ Miccis från skogen^^

2008-02-19 @ 11:02:16
Postat av: mirri

kanske en aning bestat

2008-02-19 @ 11:11:52
URL: http://mariellestromberg.blogg.se
Postat av: Emma

Haha! Ja, det är den bästa skylten!
Näe! Var hon med i nyhetsmorgon! Hahahaha! Det var ju iofs också hur roligt som helst...

2008-02-19 @ 11:14:43
URL: http://emmabergh.blogg.se
Postat av: Mindy

Ah, de stämmer nog in på rätt många. :)

2008-02-19 @ 11:45:38
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0