Jag rasar mot BloggHierarkin


Nej, usch. Jag har börjat fått ett älska/hata förhållande till min blogg. Jag tycker självklart om att skriva, men nu börjar jag tröttna. Orka bry sig om det här egentligen? Vem skulle egentligen bry sig om jag slutade? Inte jag i alla fall.

Men, herregud, nu får jag sluta vara så jäkla pissapig. Såklart kommer jag fortsätta ett tag till, men jag är trött på vad som uppskattas i bloggvärlden.

Ok, jag är avundsjuk, det är det. Jag vill också komma med på topplistan. (snyft) För finns det något viktigare? Nej, jag tror inte det... Först tänker jag komma etta på blogglistan, sen rädda världen.

Ok, girlz, så blir det. Lite senare kommer dagens outfit och  mina nya modellfoton.  Super!  Jag har  köpt en jättegullig armaniväska också, som ni bara måste få se! Great! Sötiz, min Chiuaua älskar den! (Jag kanske ska konvertera till en snygg modebloggerska för jag verkar passa så perfekt för det jobbet. Eller.... jag tror att jag skippar det...)  

Herregud vad jag rasar nu. Skrämmande.  Ta mig inte för allvarligt  eller gör det om du vill. Vad bryr jag mig?

Min lilla blogg - still going strong
(fortfarande utan mode)
(Yes)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

gud jaa! jag har skrivit till henne likaså min pojkvän, men hon vägrar acceptera våra inlägg till henne....så dåå blir det lite svårare...
men nu är det ej så att jag vill veta från henne varför hon är populär, utan om vad andfra ser hos henne

2008-02-23 @ 12:09:58
URL: http://saramus.blogg.se
Postat av: Johanna

hehe ok. AA hoppas den är bra, åter står ju att se!!

Trevlig helg!

2008-02-23 @ 12:13:56
URL: http://www.johannnaee.blogg.se
Postat av: Johanna

Modebloggar är extremt tråkiga! Din däremot, den håller måttet;)

2008-02-23 @ 19:50:07
URL: http://johannaafskoogh.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0