Helvetesmorgon


Mina ögon värker och min kropp är 10 kg tyngre - det är skolmorgon. Klockan är allt för tidigt och jag skulle hellre ligga i min säng. Men det blir till att ta bussen snart för att få lite utbildning.

Hata måndagar. Måndagar är djävulens dag. Nej, men egentligen ska det bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen, för jag har blivit otroligt slö.

Det är inte likt mig att missa bussen, men på senaste tiden har jag haft en tendens att göra det. Ej bra. Så, jag får sluta skriva nu annars får jag ta cykeln. Och det är ett big no no.

God morgon alla Glada

Kommentarer
Postat av: Ida

Aa det gjorde det:/
Ha en toppen dag, hoppas du inte missar bussen nu:)

2008-02-25 @ 07:15:28
URL: http://ijansson.blogg.se
Postat av: Jonna

måndgar suger faktiskt, men man får helt enkelt ta sig igenom dem! :/

2008-02-25 @ 09:06:20
URL: http://JONNAat.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0