God morgon alla fula


Varför kan man inte sova när man har sovmorgon? Det är så dumt. Jag har varit riktigt trött hela veckan och för att inte dö behövde jag en sovmorgon. Och det fick jag, idag, men vad händer då? Jo, jag vaknar onödigt tidigt och kan inte somna om. Great. Då vet vi vilket humör jag kommer vara på idag.

En annan mycket irriterande sak som hänt, är att min uppkörningstid har blivit avbokad trots att ingen avbokat den! Jag är väldigt sur över det, för nu måste jag kanske vänta ända till slutet av mars innan jag får köra upp. Så jäkla sjukt. Jag ska ha ett allvarligt snack med min bilskola idag. De förstod lika mycket som jag.... helkonstigt.

I hate Vägverket.

God morgon

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan inte heller sova när jag har sovmorgon. Helsjukt :P

Hoppas allt löser sig, ha en bra fredag! :)

2008-02-29 @ 10:53:59
URL: http://saarahmedh.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0