Frida


Fastän jag äcklas av melodifestivalen så måste jag ändå skriva lite om den. Eller rättare sagt om Frida. Du vet, hon som gick vidare. Jag tycker det var otroligt skönt att hon gick vidare istället för den där mesen Patrik. Det enda jag hade hört av Frida innan melodifestivalen var hennes hit "Dunka mig gul och blå". Och därför hade jag inga höga förväntningar på henne. Men den tjejen kan ju faktiskt sjunga. Imponerande. Skippa rappen, så blir låten helt OK. (För att vara en schlager)

Sen att hon verkade helt hjärndöd efteråt gjorde inget. Det var bara skönt, för något vettigt kan ju inte komma ur henne.
Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Ronja

(Svar: Okey va tråkigt att lovet är slut, hitta du på något skojj?)

Ja jag hade inte heller nå förväntningar på henne men hon var ju faktist riktigt bra! Låten var ju skön!!

2008-02-24 @ 11:11:19
URL: http://rondji.blogg.se
Postat av: Sadia

va? patrik var ju så mycket bättre!

2008-02-24 @ 17:49:49
URL: http://sadia.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0