En massa bilkörning

Min dag har hittills bestått av övningskörning, övningskörning och lite mer övningskörning. Fram och tillbaka, hit och dit. Men jag behöver öva! Det börjar ju dra ihop sig till uppkörning. Läskigt värre...

När man kör så ser man många dårar har jag märkt... och en del fyllisar också. Ej bra. Man kan undra hur de ens kunnat fått körkort... när andra människor blir kuggade för att de kör för sakta...

Jag var också inne på Överskottsbolaget. Det är billigt där, det är ju bra. Men, oj. Oj, vad mycket konstiga människor  som vandrar runt där.  Kul!  Fast jag skulle då inte vilja jobba där...

image18 <---Mycket vacker logga

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Svar* Det är kul som bara den=)

2008-02-19 @ 16:42:37
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Chess

Du kanske borde bli upplysst om att det var rätt enkelt att köra upp förr i tiden. Typ bara sätta sig i bilen och visa att man kan gasa sen får man körkort.

2008-02-19 @ 23:39:21

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0