Britney - omyndigförklarad

Det är sant... tragiskt, men ack så sant. Vem blir förvånad? Inte jag. Nu får Brittans pappa Jamie ta hand om hennes förmögenhet som är värderad till 845 miljoner kronor. Såklart blev inte divan så glad, men hon får skylla sig själv. Hur gammal är hon egentligen? 14? (Jag visste inte ens att man kunde omyndigförklara folk)
Hennes lite rikare pappa har nu ett stort jobb framför sig att ta hand om sin nypanka skandaldotter. O, snälla kom inte och säg att hon ska skickas till rehab, för det funkar inte. Rehab är mer som en modesak, som alla it-girlknarkare bara MÅSTE pröva. Vilken jävla värld. Vilken jävla nyhet.

Själv har jag plugg att gö och en snöstorm att undvika. 

Förresten, Karolinska skolans årliga nattinnebandy gick av stapeln torsdag-fredag. Mitt lag var "utklädda" till Baywatch, och det gick faktiskt över förväntan. Jag är iaf nöjd. Vi kom till slutspel, men sen åke vi ut efter vår match 06.15. Det var VÄLDIGT skönt att åka ur. Äntligen kunde jag få åka hem för att sova efter mer än 24 timmars sömnlöshet. Men det var kul ändå!

Cya, or not...

Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0