Bli glad - baka en kaka

Den här dagen är inte min. Jag vet inte varför, men jag mår inte så bra. Väldigt jobbigt. I alla fall, för att muntra upp mig lite (jag hade inget att göra) så bestämde jag mig för att baka en banankaka. Nu är den i ugnen och jag har blivit lite gladare. Vi får hoppas att den blir god!

Najstime. Och just det! Det är ju melodifestivalen ikväll. Det suger, men ändå sitter jag där och glor. Jag är sjuklig. Det kanske är kalle anka- syndromet; det suger, men det är ju tradition att titta.

Jag vet inte.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja klassfest är aldrig fel.:)! vi har redan börjat! Ha en bra helg du med! kram

2008-02-23 @ 16:15:15
URL: http://malings.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0