Angående Sjukhusfysiker-utbildningen

Ojdå... sjukhusfysiker-utbildningen på Lund hade ett lägsta antagningspoäng på 19-nåt. Inget för mig alltså. Men vem tänkte jag lura? Ofta jag skulle tycka det där var kul. Nej, usch. Jag vill resa, inte jobba. Fan, skit värld. BOXES. 

Pengar. Mycket pengar - enkelt och nu. Det är det jag behöver. Synd att det måste vara så. (Det jag har tänkt mig kostar en hel del, t.ex. kryssning i karibien, äventyr i regnskogen och bostad i Tokyo mm.) Nej, men allvarligt. Drömmar. Pengar gör allt lättare, och bidrar till en trygghet.

Vad ska jag bli när jag blir stOr?......

Rikskinesiska skulle jag vilja lära mig..... och ryska...(Många drömmar)

....och japanska..... och se kiwifågeln live i New Zeeland......

image5

Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0