My fun day

It's sunday, my fun day!  Imorse när jag vaknade trodde jag att det var måndag. Det var hemskt. Efter en kort sekund kom jag dock på att det bara är söndag. Gud, vad skönt. Fast egentligen längtar jag ju till måndag. För då kommer ytterligare ett avsnitt av Heroes säsong 2 ut! Spännande, spännande. (Jag är besatt) 

Igår var mina små kussar här. Det var trevligt, men intensivt. (Jag tänker inte skaffa några ungar på ett bra tag!) Men jag hann dock jogga i 50 minuter igår. Det var skitjobbigt. Men jag måste ju... Det finns två anledningar. 1: Jag har träning och motion som projektarbete i skolan, och måste träna minst 7 timmar i veckan. 2: Måste bränna all kinamat och godis jag ätit. (Jag borde egentligen ha godisstopp... hmm, det kommer aldrig att gå!) 

 För sista dagen i denna vecka är följande aktiviteter inplanerade:
* Cykla till Jonnyboy för att jogga (projektarbete)
* Laga mat
* Skissa av bestick
* Läsa Angela's Ashes
* Spela badminton
* Sova

  


Kommentarer

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0