Bilskola och sånt

Igår var en bra, men lite hektisk dag. Jag hann gå i skolan, åka hem, se Heroes, åka till stan, ha körlektion, åka hem, äta snabbt, åka till stan (till universitetet), gå på en jättebra föreläsning om klimatförändringar och väder. Han som höll föreläsningen var ingen mindre än svt:s meteorolog Pär Holmgren. Han var superduktig och han kan verkligen sin sak. (Påminn mig om att jag måste se "En obekväm sanning" av Al Gore, senare. Klimatfrågan är jäkligt viktig, och jag vill bli ännu mer påläst!)

Angående Heroes, så såg jag det under tiden mellan skolan och bilskolan. Jag dör! Den serien är för bra för mig. Jag fick nästan en hjärtattack igår, men det hindrar inte mig från att vilja se mer och mer! Säsong två är hur bra som helst! Jag vågar tillochmed säga att den är ännu bättre än säsong ett! Det vill inte säga lite det!

Från Heroes (En tjej som heter Monica sparkar ner en rånare i värsta och bästa american wrestling-style. Rånaren flyr fältet och Monicas chef ser allt:
"Did you just see?!"
"Where'd you learn that?"
"hmm, On tv?"
- Bäst!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har också sett Per föreläsa, intressant! Han är kunnig, hur gick det med körkortet sen? Gillade du din bilskola?

2008-05-20 @ 22:15:36
URL: http://www.hittabilskola.se/

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0