Angående att dega framför tv:n

Pappa har skaffat några viasat sportkanaler, men de första 2 veckorna får man prova på fler kanaler. Typ 300 någonting. Yes! Och jag har inte direkt mycket i skolan, så det är ju perfekt! Äntligen har man MTV och Animal Planet : ) 

Inget direkt intressant hände idag i skolan. Vädret var allmänt trist, och jag är jättetrött. Så måndag. Imorgon blir det nog the same story. Men på onsdag ska jag ha körlektion. Måste komma igång med det där mer! Jävla skola som tröttar ut mig, så jag inte kan koncentrera mig på körningen!

Chill out.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

animal planet - yeey....

2007-10-15 @ 21:21:11
Postat av: Erik

As bra ju! hehe

2007-10-16 @ 21:13:52
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Skriv för sjutton!:

Vad kallar du dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0